Spring naar hoofd-inhoud

Welkom op de pagina van De Vlasschoeffies in Koewacht!

Vijf ochtenden in de week is er voor peuters vanaf 2 jaar een gestructureerd en gevarieerd aanbod dat ten goede komt aan de ontwikkeling en dat de overgang van peuters naar kleuters versoepelt.

Wij zijn tijdens de schoolweken van maandag tot en met vrijdag open op de ochtenden. Peuters zijn welkom in de leeftijd vanaf 2  jaar, vanaf hun 4e jaar stromen ze door naar groep 1 van de basisschool. Mocht u een keer willen komen kijken op onze peutergroepen, dan kunt u een afspraak maken via telefoonnummer 0114-361382.

Omdat we binnen een brede school zitten, kunnen we van alle faciliteiten van het gebouw gebruik maken. Zo is er een bibliotheek, een gymzaal en een heerlijk buitenterrein waar we lekker kunnen spelen. Door samen te spelen leren peuters binnen een veilige en vertrouwde omgeving  om te gaan met nieuwe gebeurtenissen in hun kleine leventje.

Regelmatig organiseren we uitstappen en leerzame uitjes, zie Facebook: ’Peutergroep Koewacht’.

Tot ziens in onze peutergroep in Koewacht!

Praktische zaken.

Momenteel geldt  voor de peutergroep het principe ”vijf halen, twee betalen”.  Uw kind komt vijf dagdelen naar de groep, u betaalt er twee en krijgt er drie gratis. Werkt u, dan maakt u voor de twee betaalde dagdelen gebruik van de Wet Kinderopvang. Werkt u niet, dan kunt u gebruik maken een gesubsidieerde plaats. Uw eigen bijdrage is in beide gevallen hetzelfde en is afhankelijk van uw inkomen. De netto-kosten zijn  bv. € 3,50 per week bij een minimum inkomen en € 7,00 per week bij een modaal inkomen.

Voor informatie met betrekking tot uw eigen bijdrage, kunt u  vrijblijvend contact opnemen met de afdeling klantcontact van Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen. De medewerkers helpen u graag.